تولید و فروش انواع سازه پارچه ای

ساخت وبلاگ

چادر نمایشگاهی حداکثر دید را برای غرفه نمایشگاهی شما تضمین می کند. چادر نمایشگاهی شما بدون شک با مجموعه ای گسترده شامل چندین اندازه، رنگ، گزینه های چاپ مختلف و لوازم جانبی خیره کننده توجه شما را جلب می کند. از فرصت های سفارشی سازی نا محدود ما برای افزایش توجه بیشتر استفاده کنید. 

 

چادر های نمایشگاهی سفارشی

شرکت و محصولات شما منحصر به فرد هستند. چادر های ما به جلب بازدیدکنندگان نمایشگاه تجاری کمک می کنند. دنیای چادر فرصت های شخصی سازی  نا محدودی را ارئه می دهد تا چادر نمایشگاهی تجاری شما نه تنها برای شرکت شما مناسب باشد، بلکه بخشی از شرکت شما باشد. 

لوازم جانبی نمایشگاه تجاری ضروری برای تعامل بهتر با بازدیدکنندگان

ما طیف گسترده ای از لوازم جانبی مناسب را برای تضمین عملکرد عالی و شخصی سازی مطلق ارائه می دهیم. فکر می کنید انتخاب درست برای چادر نمایشگاهی خود دشوار خواهد بود؟ ما خوشحالیم که از شما در طول سفر به چادر رویداد عالی حمایت می کنیم. برای افزایش ارزش غرفه نمایشگاهی خود به یاد داشته باشید که آن را با دیواره نیمه کناری، پیشخوان های چوبی، سایبان ها و چرخ های حمل و نقل مجهز کنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

اهمیت استفاده از چادر نمایشگاهی

محصولات چادر 24

سازه چادری | سازه کششی | پارچه ترانزیتی |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : چادر نمایشگاهی, پارچه برزنت, انواع چادر نمایشگاهی, خرید چادر نمایشگاهی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 15:04

هنگام طراحی و ساخت سازه های پارچه ای کششی، ایمنی یک نگرانی اولیه است. این ساختار های غشایی کششی عموما دائمی یا نیمه دائمی هستند و بنابراین باید طوری طراحی و مهندسی شوند که در برابر آب و هوا استفاده روزانه و زمان با حداقل تعمیرات  و نگهداری مقاومت کنند. در نیای چادر هریک از سازه کششی های ضد حریق ما با تمام مقررات ایمنی در رابطه با قوانین ساختمان، استانداردهای صنعت، و معیار های بار طراحی مربوطه مطابقت دارد. 

 

آیا معمولا در سازه های کششی آبپاش های ضد حریق نصب می شود؟ آیا آنها مورد نیاز هستند؟

سیستم های آبپاش معمولا براساس کاربرد ساختمان به جای مصالح ساختمانی مورد نیاز هستند. در صورت نیاز می توان آبپاش ها را اضافه کرد. سیستم های سیل آبپاش با قیمت ارزان و ایمنی بالا برای انواع سازه های کششی برای خرید در دسترس هستند. 

از سازه های کششی خود با پارچه های مقاوم در برابر شعله، آب و هوا و uv  محافظت کنید

به عنوان فردی که علاقه زیادی به کیفیت و عملکرد ملک خود دارید،به پارچه های معماری با کارایی بالا نیاز دارید که ROI را به حداکثر می رساند، تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و تضمین می کند که پروژه های شما به صورت صحیح اجرا می شوند. ما مجموعه گسترده ای از پارچه سازه کششی ها را با کیفیتی بالا و قیمت ارزان ارائه می دهیم که همه کاربرد ها را تحت پوشش خود قرار می دهند. 

 

رنگ و شفافیت پارچه ضد حریق

دنیای چادر گسترده ترین خط تولید روکش های برتر را ارائه می دهد. هر کدام محفظت اضافی در برابر عناصری که سازه های شما به آن نیاز دارند تا فورا و در آینده به بهترین شکل ظاهر شوند را ارائه می دهد. سازه کششی ضد حریق دنیای چادر در طیف گسترده ای از طیف های رنگی وجود دارند و حتی می توانند با رنگ های سفارشی مطابقت داشته باشند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

سازه کششی ضد حریق

خدمات و محصولات دنیای چادر

چادر نمایشگاهی | سازه های پارچه ای | سازه کششی | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سازه کششی, پارچه برزنت, دوخت سازه کششی, سازه های کششی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 14:19

پارچه ترانزیتی ها ضد آب پارچه هایی هستند که ذاتا در برابر نفوذ آب و خیس شدن مقاوم هستند یا به آنها تبدیل شده اند. آنها معمولا پارچه های طبیعی یا مصنوعی هستند که روی مواد عایق رطوبتی مانند لاستیکف پلی وینیل کلراید، پلی اورتان، سلیکون و ... پوشش داده می شوند. 

 

ویژگی های برزنت ترانزیتی ضد آب

به دلیل ساخته شدن این نوع از پارچه از برزنت دارای مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بالایی می باشد. پارچه ترانزیتی ضد آب گزینه ای ایده آل برای استفاده ماشین های سنگین جاده ای است. بسیاری از شرکت های حمل و نقل برای جابه جایی مرسوله های خود از چادر های برزنتی استفاده می کنند بخصوص برزنت ترانزیتی ضد آب که در برابر بارش باران و برف مقاومت بالایی دارد. 

دیگر ویژگی های برزنت ترانزیتی ضد آب:

1. مقاومت در برابر دمای نامناسب

2. مقاومت در برابر شرایط جوی

3. مقاومت در برابر اشعه نور خورشید

 

 

نام های دیگر پارچه ترانزیتی

برزنت ترانزیتی در بین صنایع و مشاغل با نام های گوناگونی خوانده می شود که عبارتند از:

1. برزنت کانتینری

2. روکش کانتینری

3. چادر ترانزیتی

4. روکش بار

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پارچه ترانزیتی ضد آب

خدمات و محصولات دنیای چادر

مشمع کانتینری | سازه های پارچه ای | چادر نمایشگاهی |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : پارچه ترانزیتی, برزنت, پارچه برزنت ترانزیتی, قیمت پارچه ترانزیتی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 15:31

به نوبه خود متخصصان ما سابقه طولانی در فرایند های اجرا و آماده سازی مرحله به مرحله سازه چادری، مونتاژ و جداسازی قطعات دارند. آن ها تمام فرایند ها، الزامات و موادی را که با آن کار می کنند، کاملا می شناسند. آن ها از خواسته های مشتری و فناوری روز آگاه هستند. تنها از این طریق می توان به اجرای بی عیب و نقص، کارآمد و سریع دست یافت، هم با بالا بردن چادر های سبک و هم با ساخت فریم های صنعتی مستحکم.

 

اجرای اصولی و استاندارد سازه چادری 

چادر های آلومینیومی صنعتی، روکش برزنیت و غیره انواع مختلفی از سازه های چادری هستند که ما در دنیای چادر بر اجرای صحیح و اصولی آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می کنیم. اصول کیفیت، کارایی و بهینه سازی زمان همیشه در تمامی پروژه هایی که اجرا می کنیم اعمال می شوند. 

چارچوب سازه چادری

برای پروفیل های اصلی، آلیاژ آلومینیوم اکسترود شده فشرده ما است زیرا دارای ویژگی های سبک و قوی است، بنابراین کل چارچوب و سازه چادری می تواند به اندازه کافی ایمن باشد. و اجزای دیگر مانند پیچ های انبساط اضافه شده بر روی کف بتنی، باد بند ها و تیرهای تقویت شده  باهم کار می کنند تا چادر صنعتی ما را به اندازه کافی پایدار کنند تا در برابر باد با سرعت 100 کیلومتر در ساعت یا بیشتر مقاومت کند.  

 

امکان بهره وری انرژی با اجرای سازه چادری با کیفیت

غشای فایبر گلاس با با پوشش PTFE یا سازه چادری با غشای پی وی سی می توانند کمک کنند. به عنوان مثال ساختاره ای غشایی می توانند سایه و حفاظت خورشیدی را برای کمک به کاهش اثر گرمایی شهری فراهم کنند.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

3 مرحله مهم در اجرای سازه چادری

محصولات دنیای چادر

چادر مسافرتی | سازه های پارچه ای | پارچه کانتینری |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سازه چادری, سازه پارچه ای, خرید سازه چادری, کاربرد سازه چادری, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 15:10

سایبان ها، پارچه های افقی یا سازه های سقف پوشیده از پارچه هستند که بر روی یک قاب ایستاده آزاد یا سازه تیرها نصب می شوند. برخی سایبان ها ممکن است از یک غشای سقفی پلاستیکی، فلزی یا چوبی استفاده کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات فنی سایبان پارچه ای آشناکنیم. 

 

اندازه سایبان پارچه ای

اندازه های سایبان های پارچه ای با مقادیر زیر مشخص می شوند:

1. طول یا عمق سایبان پارچه ای

2. عرض سایبان پارچه ای

3. ارتفاع کلی سایبان پارچه ای


پوشش و فریم قاب سایبان پارچه ای

انتخاب های شما در مورد پوشش و فریم قاب سایبان پارچه ای عبارتند از:

1. آلومینیوم

2. پارچه 

3. الیاف سیمان

4. فایبرگلاس

و...

 

مشخصات کلیدی سایبان های پارچه ای از پیش طراحی شده

1. کاملا مطابق با استانداردهای صنعت پارچه 

2. دارای تضمین کیفیت

3. امکان سفارشی سازی

4. انتخاب رنگ

سایبان های پارچه ای از پیش طراحی شده طیف کاملی از جمله کلاس های درس در فضای باز، فضای ناهار خوری در فضای باز، پناهگاه ها، سایبان های بازی، سایبان های ورودی، پیاده رو ها، استیج ها، سایبان های صف و موارد دیگر را شامل می شود.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

مشخصات فنی سایبان پارچه ای

محصولات دنیای چادر

سایبان پارچه ای | پارچه برزنت | سازه کششی |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02636609320

09124049871 

 
تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سایبان پارچه ای, انواع سایبان پارچه ای, سایبان, خرید سایبان پارچه ای, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 14:16

از انجایی که مکان های مختلفی در سر تا سر دنیا وجود دارد که در سواحل ساخته شده اند، مردم معمولا در مورد اینکه از چه موادی برای پوشش خانه های ساحلی خود استفاده کنند دچار سردرگمی می شوند. ما احساس می کنیم که سازه کششی بهترین گزینه برای پوشش انواع مختلف خانه های ساحلی در شهر های گرمسیر و همچنین پوشش رستوران های مختلف ساحلی است. 

 

استفاده از سازه کششی به عنوان خانه های ساحلی در شهر های گرمسیر

خانه های ساحلی یا رستوران ها باید با موادی پوشانده شوند که که ویژگی های سخت زیادی دارند. منظور ما از سخت این است که مواد نباید به دلیل برخی شرایط آب و هوایی بد از بین بروند زیرا خانه های نزدیک ساحل همیشه در معرض باران های شدید هستند و این خانه ها به موادی نیاز دارند که حتی پس از بدترین شرایط آب و هوایی تحت تاثیر قرار نگیرد  و به همین دلیل است که سازه های کششی بهترین گزینه برای پوشش خانه های ساحلی مختلف و رستوران های ساحلی هستند. 

استفاده از سازه کششی به عنوان فضای رستوران شهرهای گرمسیر

در رستوران ها همیشه کمی ترس داریم که در اثر یک اشتباه کوچک محل آتش بگیرد. بنابراین مواد مورد استفاده برای پوشش چنین مکان هایی باید در برابر آتش مقاوم باشند. به همین دلیل است که سازه کششی باید به عنوان ماده ای برای پوشش این مکان ها استفاده شود زیرا پارچه های مورد استفاده در سازه کششی این قابلیت را دارند که اجازه انتشار آتش را نمی دهند و تنها ضرری که آتش سوزی به دنبال دارد تلفات است. 

 

سازه کششی با کیفیت مناسب انواع شرایط آب و هوایی

ساختار پارچه ای سازه کششی می تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید. در گرما به عنوان پناهگاهی برای استقبال از خورشید عمل می کندو پوشش بسیار مورد نیاز را فراهم می کند و به شما امکان می دهد با خیال راحت از هوای گرم لذت ببرید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

انتخاب سازه کششی مناسب شهرهای گرمسیر

محصولات چادر 24:

پارچه برزنت | سازه های پارچه ای | پارچه کانتینری |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سازه کششی, سازه چادری, ابعاد سازه کششی, انواع سازه کششی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 17:53

برای اینکه بعد از اجرای سازه چادری همیشه آن را در بهترین حالت نگه دارید، تمیز کردن و نگهداری بسیار مهم است. بنابراین اگر می خواهید ساختار کششی شما با همان کیفیتی که در هنگام نصب وجود دارد باقی بماند، دنیای چادر، بررسی منظم ساختار شما را توصیه می کند. 

 

نگهداری سازه پارچه ای پس از اجرا

چگونگی نگهداری و تمیز کردن سازه های پارچه ای به عوامل مختلفی مانند شکل وجنس پوشش، محل آن نسبت به منابع آلودگی محیطی و زباله و میزان سایر کثیفی های موجود در هوا بستگی دارد. 

نگهداری سازه های پارچه ای داخلی

برای سایبان های پارچه ای داخلی، تجمع کلی کثیفی بسته به کاربرد آن بسیار متفاوت است. سایبان های زیر پله ها ممکن است در معرض نشت مواد غذایی و نوشیدنی قرار گیرند، در حالی که سازه پارچه ای روف گاردن ممکن است تجمع گرد و غبار روی سطح بالای پله را همراه با مگس های مرده و حشرات ببیند. 

 

تکنیک مورد نیاز برای محصول داخلی یا خارجی هرچه باشد ما همیشه دستور العمل های آسانی را در اختیار شما قرار می دهیم که باید آنها را دنبال کنید تا ساختار کششی شما را در بهترین حالت نگه دارد. با این حال ما همیشه برای هرگونه مشاوره یا کمک در تعمیر و نگهداری در دسترس هستیم، و البته می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم و این اطمینان را به شما می دهیم که سازه پارچه ای شما برای مدت طولانی در شرایط عالی باقی می ماند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

سازه پارچه ای از اجرا تا نگهداری

محصولات دنیای چادر:

سازه چادری | پارچه کانتینری | سایبان پارچه ای | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سازه پارچه ای, سازه چادری, خرید سازه چادری, کاربرد سازه چادری, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 16:54

عملکرد سایبان پارچه ای با کیفیت فودکورت محافظت در برابر خورشید و باران است. اثر سازه آلاچیق دائمی داخلی به طور عمده به دو نوع سازه های سقف کششی و سازه های کششی تزئینی تقسیم می شود که عمدتا نقش تزئینی را ایفا می کند و زیبایی محیط را افزایش می دهد. 

 

خصوصیات سایبان پارچه ای فودکورت

سازه های پارچه ای دارای خصوصیاتی هستند که در این بخش از مقاله به آنها می پردازیم: 

رنگ پارچه: سفید یا سفارشی

اندازه: سفارشی

وزن: 700-1100 گرم در هر متر مربع

ناودان: سیستم ناودانی داخلی

 

محافظت در برابر اشعه های مضر uv

در آن روز های آفتابی تر، سایه ای آرامش بخش برای مشتریان خود فراهم کنید و و به همه اجازه دهید از هوای بیرون لذت ببرند و در عین حال از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش سایبان پارچه ای فودکورت درجه یک شما بهره مند شوند. 

 

افزودنی جذاب به فودکورت شما

سایبان پارچه ای های ما واقعا می توانند ظاهر ساختمان های موجود را بهبود ببخشند یا به ویژگی جذاب یک فودکورت یا رستوران تبدیل شوند. ما طیف گسترده ای از محصولات استاندارد را عرضه کرده و می توانیم طرح های سفارشی فردی و طیف گسترده ای از گزینه های رنگی را ارائه دهیم که به شما امکان می دهد تا سایبانی متناسب با تنظیمات خود ایجاد کنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

خصوصیات سایبان پارچه ای فود کورت

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سایبان پارچه ای, سایبان پارچه ای فودکورت, پارچه سایبان, خرید سایبان فودکورت, نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 15:33

اگر زمان زیادی را در خارج از منزل می گذرانید و می خواهید از خود در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت کنید و از سایه ای دلپذیر لذت ببرید، گزینه هایی برای شما وجود دارد. چادر نمایشگاهی، آلاچیق، سایبان پارچه ای تراس و غیره، اگر می خواهید یک بعد از ظهر آفتابی را تراس بگذرانید یک انتخاب ایده آل است. 

 

طراحی سایبان پارچه ای تراس و پاسیو

انواع سایبان پارچه ای ها را می توانید به خانه، تراس و حتی درختان باغ خود وصل کنید. چادر را می توان به راحتی سوار کرد و بسته به فصل به راحتی جدا می شود. این سایه تزئینی شیک است و به هر خانه ای جلوه ای متفاوت و مدرن می دهد. بسیاری از افراد با کمک بادبان های خورشیدی با سبک ها و اندازه های مختلف جلوه ای جذاب ایجاد می کنند. 

فرزندان خود را تشویق کنید که وقت خود را در فضای باز بگذرانند

یک سایبان پارچه ای تراس می تواند کمک کند تا فرزندان یا نوه های شما به جاینشستن در مقابل تلویزیون استفاده از گوشی های هوشمند یا بازی های ویدیویی، در باغ بازی کنند. اخیرا یک مطالعه نشان داد 74 درصد از کودکان ایرانی کمتر از 60 دقیقه را در روز به بازی در خارج از خانه می گذرانند. 

 

اندازه و طراحی انعطاف پذیر سایبان تراس

اگر می خواهید یک راهرو در اطراف خانه خود داشته باشید تا از درب پشتی شما به اتاق ابزار یا گاراژ خود پناهگاه بیشتری ارائه دهد، می توانید به راحتی یک سایبان پارچه ای طراحی کنید تا به طور مداوم در اطراف خانه شما حرکت کند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

سایبان پارچه ای تراس

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سایبان پارچه ای, پارچه سایبان, سایبان پارچه ای تراس, خرید سایبان تراس, نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 14:36

سازه چادری، ساختارهایی پارچه ای برای سالن ها و چادرها، سازه های کششی و همچنین محافظت در برابر آفتاب و آب و هوا هستند. دنیای چادر، طیف وسیعی از منسوجات مورد استفاده در فضای باز را تولید می کند که از انسان ها و کالاها در برابر آب و هوای نا مساعد محافظت می کند. چادر ها و سازه های کششی سازه های سبک وزن و همه کاره هستند که هم کاربرد های موقت و هم قابل جمع شدن را شامل می شوند. 

 

انبار های صنعتی با سازه چادری

انبارهای صنعتی یک فضای ذخیره سازی یا کار بسیار کار آمد و ضد آب و هوا را ارائه می دهند. سازه های چادری خود نگهدار ساخته شده از فلز و غشاء برای استفاده حداکثری از فضا، در مناطق وسیعی بدون نیاز به ستون های مزاحم قرار دارند. در مقایسه با ساختمان های معمولی، سالن های غشایی به حداقل فندانسیون نیاز دارند و در صورت لزوم می توان آن ها را برچید و یا بازسازی کرد. 

خیمه های مراسم و مهمانی

همیشه دلیلی برای جشن گرفتن وجود دارد! اما اگر مکان رویداد به اندازه کافی بزرگ نباشد یا آب و هوا خوب نباشد چه؟ سازه چادری بزرگ یا چادرهای کوچکتر برای رویداد ها راه حل مناسبی را ارائه می دهند زیرا سازه های سبک، متحرک و با کیفیت هستند. غشاهای ساخته شده در دنیای چادر محافظت عالی در برابر همه شرایط آب و هوایی و فضایی شاد را ارائه می دهند. 

 

سایبان پی وی سی ضد آفتاب و ضد آب

غشاهای روکش دار دنیای چادر از آفتاب، باران و سایر شرایط آب و هوایی محافظت می کنند. البته محافظت عالی این سازه های چادری با ظاهری شیک همراه می شود. 

 

سازه چادری سبک

سازه های پارچه ای سبک، فرصت های جدیدی را برای نوآوری های معماری ایجاد می کنند. ویژگی های خلاقانه ساخته شده از پارچه های با روکش پی وی سی با کیفیت، پناهگاهی در برابر آفتاب و آب و هوا ایجاد می کند و با کاهش هزینه های انرژی، راندمان سازه را بهبود می بخشد و همچنین فضایی دلپذیر ایجاد می کند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

کاربرد سازه چادری

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سازه چادری, کاربرد سازه چادری, سازه های پارچه ای, خرید سازه چادری, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 19:18

یک ماده با کیفیت پارچه سازه کششی از سه جزء اصلی تشکیل شده است: زیرلایه پارچه، پوشش اصلی و پوشش رویی. در این مقاله به بررسی ویژگی های پارچه سازه کششی، انواع روکش و مزایای ساختار کششی پارچه می پردازیم. 

 

خواص و ویژگی های پارچه مورد استفاده در سازه کششی

خواص مختلف پارچه که برای طراحی سازه کششی در نظر گرفته می شود عبارتند از: 

1. استحکام کششی

2. مقاومت در برابر پارگی

3. قدرت چسبندگی

4. بازدارندگی شعله 

5. انعطاف پذیری

 

انواع مواد پارچه ای برای سازه های کششی

به طور معمول، پارچه برای افزایش استحکام، دوام و مقاومت در برابر محیطی با مواد مصنوعی روکش و لمینت می شود. انواع پارچه های مورد استفاده در سازه های کششی عبارتند از:

1. پلی استرها: خاصیت استحکام، دوام قیمت ارزان و کشش باعث می شود که مواد پلی استر بیشترین استفاده را در سازه کششی ها داشه باشند و نسبت به و نسبت انواع دیگر پارچه پر مصرف ترین باشند. 

2. پارچه بلک اوت: پارچه بلک اوت یک ماده مات است که که از یک لمینت تشکیل شده است که یک لایه مات را بین دو لایه بیرونی سفید قرار می دهد. گرمایش و روشنایی یک سازه کششی ممکن است کنترل شود زیرا پارچه اجازه نمی دهد نور به بالا یا دیواره ها نفوذ کند. 

 

مزایای ساختار کششی پارچه ای

1. نصب سریع تر

2. وزن سبک

3. بهره وری انرژی

4. تعمیر و نگهداری ارزان

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پارچه سازه کششی چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید برای مشاوره و خرید با مشاوران دنیای چادر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

 
تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سازه کششی, پارچه برزنت, دوخت سازه کششی, سازه های کششی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 18:02

اکنون شرکت های زیادی هستند که قصد خرید سایبان پارچه ای را دارند. یکی از مهم ترین مشکلات درهنگام خرید سایبان پارچه ای قیمت پارچه است، اما قیمت پارچه سایبان های مختلف ثابت نیست و عوامل مختلفی بر قیمت پارچه سایبان تاثیر می گذارد.

 

مواد اولیه پارچه سایبان

سقف سایبان از چه چیزی ساخته شده است و خواص آن چیست؟ مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سایبان پارچه ای مهم ترین عاملی است که بر قیمت سایبان پارچه ای با کیفیت تاثیر می گذارد. مواد خام سایبان های پارچه ای های مرغوب، ایمنی چادر و عمر خدمات را تعیین می کند. 

 

 

اندازه پارچه سایبان

آیا پارچه سایبان در اندازه دلخواه شما موجود است؟ برخی از پارچه ها فقط در اندازه های انتخابی  موجود هستند، با این حال، برخی از سازه های پارچه ای سفارشی ساخته می شوند و می توانند مطابق با اندازه های دقیق شما ساخته شوند. اندازه پارچه سایبان یک فاکتور ضروری است که در هنگام طراحی و ارزیابی هزینه یک پروژه باید در نظر گرفته شود. 

 

عملکرد در برابر آتش

مواد اولیه به کار رفته در ساخت سایبان پارچه ای دارای چه ویژگی های عملکردی در برابر آتش هستند؟ برخی از تنظیمات مانند آموزش و مراقبت های بهداشتی ممکن است به یک رتبه بندی خاص نیاز داشته باشند بنابراین حتما اطلاعات پارچه سایبان خود را بررسی کنید.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

عوامل موثر بر قیمت پارچه سایبان  

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در تماس باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سیبان پارچه ای, پارچه سایبان, سازه های پارچه ای, نصب سایبان پارچه ای, نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 16:11

اگر قبلا به دنبال سایبان پارچه ای بوده اید، ممکن است برزنت هایی را دیده باشید. وقتی صحت از برزنت سایبان پارچه ای می شود، سه گزینه اصلی وجود دارد. پلی استر، پلی اتیلن  و وینیل. 

 

برزنت پلی اتیلن برای سایبان پارچه ای

پلی اتیلن متداول ترین ماده برای سایبان پارچه ای و سایر سازه های نیمه دائمی خواهد بود. این به این دلیل است که این ماده در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و برای اطمینان از ضد آب بودن آن روکش می شود. این ماده همچنین برای قاب هایی که قرار است بالا و پایین شوند بسیار مناسب است. 

برزنت اکریلیک رنگ شده با محلول برای استفاده در سایبان پارچه ای

مسلما موثر ترین روش برای توسعه پارچه ای که بتواند در فضای باز زنده بماند، اکریلیک رنگ شده با محلول است. با استفاده از این نوع پارچه، الیاف در رنگ دانه های اکریلیک رنگ می شود و در نتیجه رنگی به وجود می آید که تمام طول الیاف را طی می کند. از آنجایی که پارچه تماما رنگ می شود پارچه برزنت در  برابر کم رنگ شدن بسیار مقاوم است.

 

رنگ برزنت برای سایبان پارچه ای 

بعد از اینکه در مورد متریال پارچه بالای سایبان تصمیم گرفتید رنگ برزنت را انتخاب می کنید. پارچه برزنت های رنگ روشن اغلب مورد علاقه هستند زیرا گرما را جذب نمی کنند و  شما را خنک تر نگه می دارند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

برزنت برای سایبان پارچه ای

شما می توانید برای مشاوره و خرید باشماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : برزنت, برزنت سایبان پارچه ای, پارچه برزنت, سایبان پارچه ای, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:55

اگر نیاز به سازه موقت دارید باید چادر نمایشگاهی را به شما پیشنهاد بدهیم که سازه هایی زیبا، کاربردی و مستحکم هستند. این چادر ها از مراسم های خصوصی مثل مجالس عروسی یا ختم استفاده می شوند تا برگزاری نمایشگاه های عمومی، جشن های مذهبی و بسیاری دیگر. 

 

انواع چادر های نمایشگاهی از نظر طرح 

چادر نمایشگاهی از نظر طرح انواع مختلفی دارد و همین تنوع در طرح روی انتخاب جنس آنها اثرگذاری دارد. انواع چادر نمایشگاهی به شرح زیر می باشد: 

1. چادر خهای مراسم شادی یا سوگواری

2. چادر های خیمه ای شاه عباسی

3. برپایی تالار های موقت 

4. برپایی سالن های پذیرایی

چادر نمایشگاهی از گذشته تا به امروز

گاهی این پناهگاه های موقت تبدیل به یک خانه دائمی یا نیمه دائمی می شوند به ویژه به آوارگان ساکن در اردوگاه های پناهندگی یا شهر های کوچک و ساکن که نمی توانند به خانه قبلی خود بازگردند و برای آنها خانه جایگزینی وجود ندارد و گاهی برای اجرای نمایشگاه ها از سازه نمایشگاهی استفاده می شود. 

 

جنس چادر نمایشگاهی

پارچه چادر نمایشگاهی ممکن است از مواد های متنوعی مانند پنبه، نایلون، نمد و پلی استر تهیه و تولید شوند. پنبه آب را جذب می کند، بنابراین در صورت خیس شد سنگین می شود، اما تورم آن باعث می شود تا پنبه مرطوب نسبت به پنبه خشک ضد آب باشد، برای تقویت مقاومت در آب چادر های پنبه ای اغلب با پارافین پوشش داده می شوند چادر نمایشگاهی ضد آب است. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

جنس چادر نمایشگاهی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید:

02636609320

09124049870

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : چادر نمایشگاهی, خرید چادر نمایشگاهی, استفاده تجاری از چادر نمایشگاهی, قیمت چادر نمایشگاهی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 1038 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 16:21

برزنت نخی با کیفیت دارای لبه های سخت اضافی است که به طور خاص برای آویزان کردن آن ها با طناب ساخته شده اند. دنیای چادر طیف وسیعی از محصولات برزنت نخی را ارائه می دهد که برای اهداف مختلف استفاده می شوند. پارچه های برزنت نخی با استفاده از بهترین الیاف با کیفیت عالی تولید می شوند. 

 

انواع پارچه های برزنت نخی و کاربرد آن ها

این پارچه برزنت ها همچنین ماشین آلات فضای باز و سایر وسایلی که به راحتی در فضای باز از گرد و غبار محفوظ نیستند را پوشش می دهند. در دنیای چادر این برزنت های نخی با بهترین کیفیت و قیمت پایین و ارزان قابل خرید هستند. 

ویژگی های پارچه برزنت نخی

برای انبارها، تولید ساختمان، حمل و نقل، نقاشی، محوطه سازی و کشاورزی از برزنت های نخی به عنوان روکش استفاده می شود. این برزنت ها سابقه ای طولانی در صنایع دریایی و پوشاک دارند و جنس مقاوم آنها زبان زد خاص و عام است. این برزنت ها همچنین برای حمل و نقل و ذخیره الوار، شن و سایر مواد در صنعت ساختمان ایده آل هستند. در مجموع می توان گفت پارچه برزنت نخی طیف وسیعی از کاربرد هارا پوشش می دهد. 

 

مشخصه های پارچه برزنت نخی

1. برزنت های نخی می توانند ضد آب و تنفس پذیر باشند.

2. پارچه برزنت خی مقاومت حرارتی بالایی دارد.

3. برزنت نخی دارای انعطاف پذیری قابل توجهی می باشد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پارچه برزنت نخی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

 

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : برزنت, پارچه برزنت نخی, پارچه برزنت ضد آب, خرید برزنت نخی, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 502 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 14:59

برزنت ها در کسب و کارها و صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، در صنعت کشاورزی، می توانید از برزنت ها به عنوان پوششی برای پناهگاه های غلات یا پناهگاه دام استفاده کنید. در بخش صنعتی بسیار رایج است که از برزنت ها به عنوان جدا کننده دیوار یا برای پوشاندن اقلام یا در هنگام ذخیره سازی استفاده می شود. 

 

انواع برزنت های کامیونی

مانند بسیاری دیگر از اقلام ساخته شده از پارچه برزنت مانند روکش های کانتینری، برزنت های آماده، پوشش سر پناه و سایر محصولات، برزنت های کامیون با کیفیت نیز با قیمت ارزان در انواع مختلف وجود دارد. اغلب اوقات این طبقه بندی ها بر اساس ماده ای است که برزن از آن ساخته شده است یا نوع خاصی از بار که از آن محافظت می کند. 


جلوگیری از سقوط بار

جدای از محافظت ازمحموله یکی دیگر از دلایل مهم ترغیب کامیون داران به استفاده از پارچه برزنت های کامیون ایمنی جاده است. در طول سال ها، گزارش های متعددی از سقوط اقلام یا محموله ها از کامیون یا نیسان روی جاده گزارش شده است که پس از آن منجر به تصادف های زنجیره ای می شود.

 

از محموله گران بهای خود با برزنت های کامیون با کیفیت محافظت کنید

بار و محموله ای که توسط تخته های مسطح و انواع دیگر کامیون ها حمل می شود، برای محافظت از آنها در برابر آب و هوای نامساعد، باید پوشش داده شوند. این امر برزنت های کامیون را به یک سخت افزار ضروری برای کامیون داران در سراسر کشور و سراسر جهان تبدیل می کند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

کاربرد برزنت کامیون

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان دنیای چادر می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : برزنت, پارچه برزنت, برزنت کامیون, خرید برزنت, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 14:59

انتخاب سایبان پارچه ای مناسب می تواند لبخند رضایت را برای شما به ارمغان بیاورد. همه سایبان های پارچه ای یکسان ساخته نشده اند. اگر در بازار سازه های پارچه ای هستید یا به دنبال خرید سایبان هستید یادآوری این نکته مفید است. 

 

سایبان پارچه ای پنبه ای

یکی از رایج ترین مواد سایبان پارچه ای که ممکن است با آن روبرو شوید پنبه یا بوم است. هنگام انتخاب یک سایبان نخی می توانید روی تنظیم دمای اضافی حساب کنید. پنبه برای راحت نگه داشتن شما عالی است و زمانی که همه چیز گرم می شود به خوبی هوای داخلی را تهویه می کند. 

سایبان های پلی استر پنبه ای

در اینجا ترکیبی وجود دارد که هم استحکام و هم دوام را ارائه می دهد. ترکیب پلی استر-پنبه برای ضد آب بودن لازم نیست روکش شود، اگر چه متوجه خواهید شد بیشتر چادر های پلی کتانی دارای یک لایه ضد آب اضافی هستند که به عنوان یک دافع آب عمل می کند. به دنبال چادری هستید که سال ها دوام داشته باشد؟ در این صورت سایبان پارچه ای پلی استر با کیفیت یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

 

چند نوع سایبان پارچه ای برای فضای باز وجود دارد؟

مهم ترین تصمیمی که باید هنگام انتخاب سایبان پارچه ای در فضای باز بگیرید، نوع دقیق سایبان پارچه ای است که می خواهید خریداری کنید. این عمدتا به نیاز های فردی شما و همچنین آب و هوایی که در آن زندگی می کنید و مقدار فضای بیرونی شما بستگی دارد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

نکات اساسی انتخاب سایبان پارچه ای

شما می توانید برای مشاوره و خرید با مشاوران دنیای چادر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

تولید و فروش انواع سازه پارچه ای...
ما را در سایت تولید و فروش انواع سازه پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : سایبان پارچه ای, انواع سایبان پارچه ای, سایبان, خرید سایبان پارچه ای, , نویسنده : اهورا donyayechador24 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:50